domingo, 18 de noviembre de 2018

Hasiera

Kaixo pelotazaleok!!!



Pilotan aritzeko nahia eta aukerarik ez? 
   

ETOR ZAITEZ GUREKIN PILOTAN ARITZERA!



Resultado de imagen de pelota vasca palaResultado de imagen de pelota vasca

Resultado de imagen de pelota vasca

17 comentarios:

  1. 1. Ebaluazio irizpide nagusien inguruko oharrak:
    -Datuak jasotzeko hainbat informazio irizpide erabili dituzte, Facebooka, interneteko argazkiak eta elkarrizketa bat, blogean modu egokian azaltzen dituzte.
    -Testua nahiko modu egokian idatzita dago, betelanik gabea, galderari modu zuzenean erantzuten dio, nahiz eta ortografia akats garrantzitsuak izan.
    - IKTen erabilera ona da; bideoak beraiek egindakoak dira, internetetik lortutako argazkiak erabiltzen dituzte eta izen-emateko formularioak ere badituzte.
    - Blogaren diseinuari dagokionez, bloga argia eta erabilerraza da, erakargarria. Alderdi bakoitzarentzat atal ezberdinak ditu.
    -Momenturen batean taldeko guztiak agertzen dira, kolaborazio lana agerikoa da.
    -Hizkuntzaren erabilera ez da egokiena, testuetan zehar akats garrantzitsuak daude: “distantsia”, “gosatzeko”...

    2. Ebaluazio irizpide zehatzen inguruko oharrak:
    -Sarrera modu egokian eginda dago, baina ez da saioa nori zuzenduta dagoen oso argi zehazten, publiko orokorregiari zuzenduta dagoela dirudi.
    -Antolatzaile mota nor den ondo zehazten dute.
    -Jarduera honetan parte har dezaketen kideen ezaugarriak eta estaldura geografikoa ondo zehazten dute, Bizkaia Ezkerraldeko 7-14 urte bitarteko haurrak. Agian orokorregia da.
    -Instalazio motak eta tipologia ondo zehaztuta daude.
    -Giza baliabideak ondo daude, 4 egileak dira monitoreak.
    -Zein material erabiliko dituzten ondo esaten dute, baina ez dute preziorik eta dirua nondik lortuko duten zehazten.
    -Saioaren helburua ondo azalduta dago: Bizkaia ezkerraldean pilota sustatzea. Hala ere, oso helburu orokorra da.
    -Ariketak ondo azalduta daude, idatziz eta beraiek egindako bideoez lagunduta. Hala ere, ariketa batzuk ez zaizkit oso inklusiboak iruditzen.
    -Saioaren dinamika ez dago oso ondo azalduta, ariketa bakoitzean pasako den denbora ez da argitzen eta ariketa kopurua agian motz geratzen da.
    -Aurreikusitako gastuen inguruan ez da ezer agertzen.
    -Liburu edo aldizkaririk ez dute erabli.

    Julen Bengoa Izagirre. Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Graduko 1. mailako ikaslea.

    ResponderEliminar
  2. Ebaluazio irizpide nagusien inguruko zuen oharrak (e-rubrika):
    - Datuak jasotzeko informazio-iturri ezberdinak erabili dituzte (blogak, bideoak, elkarrizketak).
    - Aurkezpena egokia da ondo antolatuta baitago. Informazioarentzat atal ezberdinak sortu dituzte.
    - Hainbat IKT-tresna erabili dituzte: bideoak, argazkiak,…
    - Diseinuari dagokionez, erabilterraza da, informazioa argi ikus daitezkeen atal ezberdinetan banatu dute.
    - Taldeko lana nabaria da, nahiz eta elkarrizketan soilik taldekide bat bakarrik agertzen den, bideoetan denek hartzen dute parte.
    - Idatzia ulerterraza eta zuzena da. Akats ortografiko gutxirekin.
    Ebaluazio irizpide zehatzen inguruko zuen oharrak:
    - Proposatutako ariketa bakoitzaren azalpena egiten da.
    - Argi adierazita dago nolako erakundea den, irabazi asmorik ez duena, beraien helburua haurrek pilotarekin gozatzea baita.
    - Jardueretan parte har dezaketenen ezaugarriak azaldu dira eta gehienezko kopurua eta parte-hartzaileek izan behar duten adin-tartea zehaztu dute.
    - Giza-baliabideak ez daude guztiz zehaztuta baina ideiarenbat ematen dute.
    - Argi adierazi dute, argazkien bitartez, zein material erabiliko duten.
    - Ariketen deskribapena egokia da, bideoak ere erabili dituzte ariketen azalpena indartzeko.
    - Saioaren dinamika ondo azalduta dago.
    - Gastuak ez dituzte aurreikusi.
    Beñat Negredo Muñoa. Jarduera fisikoaren eta kirolaren zientzien 1.mailako ikaslea.

    ResponderEliminar
  3. 1. Ebaluazio irizpide nagusien inguruko zuen oharrak (e-rubrika).
    Informazioa lortzeko informazio iturri desberdinak erabili dituzte, elkarrizketa bat eta facebook-a.
    Aurkezpena argia da, ondo antolatuta dago eta atal desberdinak aurkitzeko erraza da.
    IKT tresnak erabili dituzte, adibidez ariketak azaltzerako orduan bideoak erabili dituzte eta elkarrizketa egiterako orduan ere.
    Bloga erabiltzeko ondo dago, argia eta bilatzen duzun informazioa aurkitzeko erraza.
    Kolaborazioan lan egin dutela ikusten da, bideoetan taldekide guztiak agertzen direlako.
    Hizkuntzaren aldetik ondo dago erabilitakoa baina akats ortografiko batzuk egin dituzte.
    2. Ebaluazio irizpide zehatzen inguruko zuen oharrak.

    Sarrera eginda dago apartatu oso batean, zer egingo duten aalduz.
    Nortzuk diren bai zehazten dute baina zer antolatzaile mota diren ez.
    Jarduera hauetan parte har dezaketen erabiltzaileen ezaugarriak eta estaldura geografikoa zehazten dute (elbarritasun eta zailtasunak dituztenak).
    Praktikatzeko eskura dituzten edo behar dituzten instalazioen kopurua eta tipologia zehazten dute, instalazioen argazkiak igoz eta google mapsen non kokatuta dagoen jarriz.
    Giza baliabideak badaude zehaztuta, blpga sortu duten laurak dira ekintza osoa aurrera eramango dutenak.
    Material baliabideak zehazten dituzte materialen argazkiak jarriz, baina ez dute gauza bakoitzeko behra duten kopurua.
    Saioaren helburu zehatzak ondo azalduta daude eta egokiak dira.
    Ariketen deskribapena ondo dago eginda, lehenengoz idatziz deskribatzen dituzte eta gero bideo bat erabiltzen dute.
    Saioaren dinamika ondo azalduta dago eta egokia da.
    Aurreikusitako gastuak ez dituzte kontuan izan.
    Elakrrizketa bat erabili dute informazioa ateratzeko eta portugaleteko pilota elkartea facebook-en.

    Josu Aguirre Huerga. Jarduera Fiskoaren eta Kirolaren Zientziak, 1. maila.

    ResponderEliminar
  4. 1. Ebaluazio irizpide nagusien inguruko zuen oharrak (e-rubrika).
    Datuak jasotzeko informazio-iturri ezberdinak erabili dituzte, bi informazio iturri eta elkarrizketa bat, haiek grabatutako bideokin batera.
    Aurkezpenaren argia da, testua ordenatua dago, zehaztasunez idatzia eta guztiz ordenatua.
    IKT-tresnen erabili dira, argazkiak eta bideoak batez ere.
    Bloga erabilterraza da, argia, ordenatua, erakargarria. Atal ezberdinak ditu eta atal horiek aurkitzea oso erraza da.
    Bideoak grabatzean taldekide guztiak agertzen dira bertan. Hau da, guztien parte hartzea ziurtatu da.
    Idatzia erakargarria eta argia da. Ortografia akats gutxirekin.
    2. Ebaluazio irizpide zehatzen inguruko zuen oharrak.

    Sarrera aurkezten dute jendea topaketara erakarriz.
    Antolatzaileak zehatzen dira baian ez erakunde mota.
    Topaketa nori zuzendua dagoen zehazten dute (7-14 urte bitarteko haurrak)
    Instalazioak zehazten dituzte, frontoiez aparte taberna eta aldagelak erakutsiz. Gainera, frontoiaren ubikazioa txertatu dute.
    Ez dituzte giza baliabideak zehazten.
    Material tipologia egokia da eta kopurua zehazten dute.
    Helburuak blogaren sarreran azaltzen dira eta ez aparteko orri batean.
    Ariketak oso ondo daude deskribatuak eta ariketa bakoitzaren testuzko azalpenaren ondoren bideo bat jarri dute. Ariketak egokiak dira topaketan praktikatuak izateko.
    Saioaren dinamika egokia da, ariketak adaptagarriak dira eta ez konplexuak.
    Ez dute aurrekontua zehazten, bai ordea, topaketa doakoa dela.
    Peio Arrate Zelaia, JFKZetako 1.mailako ikaslea

    ResponderEliminar
  5. 1.Ebaluazio irizpide nagusien inguruko zuen oharrak (e-rubrika).
    Ikusten denez informazio iturri bat baino gehigo erabiltzen dituzte(informazio iturri ezberdinak, elkarrizketa bat eta bideoak). Testua argia da, ordenatuta dago eta informazioa bilatzeko erraza da. IKT tresneei dagokienez bideoak eta argazkiak erabili dituzte. Taldekide guztiak parte hartu dutela ikusi daiteke bideoetan agertzen direlako. Ortografia akats gutxirekin idatzita dago bloga.

    2. Ebaluazio irizpide zehatzen inguruko zuen oharrak.
    Sarrera egiteko apartatu bat erabili dute topaketaren nondik norakoak zehaztuz. Ez dute erakunde mota zehaztu, antolatzaileak aldiz bai eta nori bideratuta dagoen ere. Instalazioak ongi zehaztutak daude, ubikazioa, argazkiak eta guzti. Giza baliabideak ez dituzte zehaztu materiala eta helburuak aldiz bai. saioaren dinamika ondo azalduta dago eta ariketak idatziz eta bideo moduan aurkeztu dituzte. Aurrekontua ez dute zehaztu.

    Mikel Arellano Zudaire. Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientziak, 1. maila.

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. 1.- Informazioa iturri ezberdinetatik lortu dute: elkarrizketa bat, argazkiak eta Facebook. Testua txukun dago eta bloga erabilerraza da. Bideo eta argazkien erabilpena dago, eta kolaborazio lana izan dela ikus daiteke. Ortografiari dagokionez, akats gutxi batzuk badaude baina zuzen orokorrean.

    2.- Aurpezpena egokia da, jarduera ondo azalduz eta bertara gonbidatzen direnen ezaugarriak zehazten dira (7-14 urte). Instalazioak ondo deskribatzen dira bertara nola iritsi azalduz ere. Materlaiaren zerrenda aurkitu daiteke. Ariketak ondo diseinatuta eta deskribatuta daude, saioaren dinamika ondo zehaztuta egoteaz gain. Aurrekonturik ez dago, giza baliabideen aipamenik ez da agertzen, eta antolatzaileak nortzuk diren azaltzeaz aparte ez da zein erakunde mota diren azaltzen.

    Aritz Garmendia Golmayo. Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzien Fakultatea, 1. maila.

    ResponderEliminar
  8. 1. Ebaluazio irizpide nagusien inguruko zuen oharrak (e-rubrika).
    Datuak jasotzeko informazio iturri desberdinak erabili dituzte (elkarrizketak, bideoak, facebook-a)
    Aurkezpena argia, zehatza eta ongi ordenatua dago
    IKT-tresnen erabilera, bideoak eta argazkiak
    Bloga erabilterreza da eta ongi ordenatua dago
    Bideotan taldeko kide guztiak agertzen dira, guztiek parte hartzen dute
    Testua ulerterraza da, nahiz eta akats ortografiko batzuk izan
    2. Ebaluazio irizpide zehatzen inguruko zuen oharrak.
    Proposatuko jardueren deskribapenak agertzen dira
    Irabazi asmorik ez duten erakundea dira
    Jarduera hauetan parte har dezaketen ezaugarriak agertzen dira
    Instalazio motak eta tipilogia agertzen dira
    Giza baliabideak ez dira oso argi agertzen
    Material baliabideak argazkien bidez aurkezten dituzte
    Ariketak ongi deskribatzen dituzte, bideoen laguntzaz
    Saioaren dinamika egokia da
    Gastuak ez dituzte aurreikusi
    Ideia garatzeko erreferentziak ipini dituzte

    ResponderEliminar
  9. Informazio iturri desberdinak erabili dituzte lan hau gauzatzeko, web orri desberdinak, facebook-a eta pilotari batekin egindako elkarrizketa ere. Gainera, erabiliko dituzten materialen zein instalazioen argazkiak eta ariketen azalpenean laguntzen dituzten bideoak ere jarri dituzte. Bideo hauetan, taldekide guztiek parte hartzen dute, nahiz eta elkarrizketa taldeko pertsona bakar batek egin duen. Baina orokorrean, IKT-en erabilera egokia izan da. Hortaz gain, bloga, ordenatuta dago, atal desberdinak ondo adierazita daude eta ez da batere nahasgarria, ulergarria eta argia da. Aipatu beharra dago, blogean idatzitako edukietan akats ortografikoak aurkitu daitezkela; Bizakian, piloren, gosatzeko… beraz, hizkuntza ez da oso egokia.

    Bestalde, proposatu duten jarduera ondo azalduta dago, helburua argia da. Saioaren dinamika azaltzen dute eta egokia da, baina ekintza nori zuzenduta dagoen ez du ondo zehaztean. Instalazio eta tipologiari dagokionez, ondo adierazita daude, giza baliabideekin batera. Materialak zeintzuk diren ere adierazten dituzte baina hauen kopurua zehazten. Jarraitzeko, ariketen deskribapena egokia da, azalpena idatzita dago eta lehen esan bezala, azalpenari laguntzen dioten bideoa ere jarri dute. Ez dituzte ekintzaren kostua edo gastuak aurreikusi. Eta azkenik, elkarrizketa baten bitartez eta portugaleteko pilota elkartearen facebook-az baliatuz jorratu dute bloga.

    Maite Basoa Chirapozu, Jarduera Fisikoaren eta Kirol Zientziak, 1.maila

    ResponderEliminar
  10. 1. Ebaluazio irizpide nagusien inguruko zuen oharrak (e-rubrika).
    • Datuak jasotzeko hiru informazio iturri hartu dituzte: Facebook, argazkiak eta elkarrizketa bat. Ez dute artikulurik erabili.
    • Testua era argian aurkezten da.
    • 3 bideo baino gehiago erabili dituzte.
    • Bloga era ordenatuan ageri da, horregatik erabiltzeko erraza da.
    • Bideoetan partaide guztiak agertzen direla ikus daiteke.
    • Ortografia akats batzuk ikus daitezke.
    • 2. Ebaluazio irizpide zehatzen inguruko zuen oharrak.
    • Hasieran sarrera egin dute.
    • Antolatzaile mota zein ez dute zehaztu, baina norentzat dagoen bideratuta bai.
    • Instalazioak non diren jarri dute.
    • Giza baliabideak ez dituzte guztiz zehaztu,
    • Materiala zein den jarri dute, baina kopurua ez.
    • Saioaren helburu zehatzak argi jarri dituzte.
    • Ariketen deskribapena era egokian egin dute.
    • Aurreikusitako gastuak ez dituzte kontuan hartu.
    • Argazkiak erabili dituzte.

    Aitor Pedraz Serna. JFKZ-ko 1. mailako ikaslea

    ResponderEliminar
  11. 1.Ebaluazio irizpide nagusien inguruko oharrak
    Informazio iturrin inguruan elkarrizketa bat eta informazio iturri bat erabili dute soilik. Hala ere blogean erabiltzden dituzten bideoak eta argazkiak beraiek ateratakoak dira. Testua, pordenatuta dago eta ez dago inongo zailtasunik testua ulertzeko oso argi baitago.IKt tresnen erabileran, oraintxe esan dudan moduan bideoak eta argazkiak erabili dituzte.Ariketen azalpenetan (bideotean ) ikus daiteke partaide guztiek parte hartzen dutela eta blogaren ortografiari dagokionez, esan beharra dago akats gutxi dituela

    2. Ebaluazio irizpide zehatzen inguruko oharrak.
    Sarreran nire iritziz ez dago zehaztasunez azaldurik saio horretako informazioa.(Adibidez, ez dute erakunde-mota zehaztu). Instalazioen kasuan berriz ondo adierazita dago hauen kokapena argazki eta URL bidez.Horrez gain, aurrekontua eta eta baliabideak ez daude zehaztuta baina saioaren dinamika argi adierazita dago bideoak eta ariketa hauen deskribapen laburrak eta zehatzak idatziz.

    Oier Diaz de Mendibil Saez. Jarduera fisiko eta kirolaren zientziak, 1. maila

    ResponderEliminar
  12. 1.Ebaluazio irizpide nagusien inguruko zuen oharrak
    -Datuak jasotzeko hiru informazio iturri hartu dituzte: Facebook-a, argazkiak eta elkarrizketa.
    -Ikt-tresnen inguruan bideoak, argazkiak eta linkak erabili izan dituzte
    -Instalazioen datuak eta topaketan zehar erabiliko dituzten materialez hitz egin dute. Hala ere, kopurua ez dago zehaztuta.
    - Era ulergarrian idatzita egon arren zenbait akats ortografiko ditu. Ez dauka testu gehiegi eta beharrezkoena idatzita dago
    -Blogaren diseinuari dagokionez, txukuna eta argia iruditzen zait
    2. Ebaluazio irizpide zehatzen inguruko zuen oharrak.
    -Ez dago zehaztuta ze antolatzaile mota den , baina norentzat bideratuta dagoen azalatzen da
    -Giza baliabideak ez dira oso argi agertzen
    -Ariketak era egoki eta ulergarrian adierazten dira. Gainera bideoekin lagunduta
    -Saioen dinamika azalduta dago baina gastuak ez dituzte aurreikusi
    BEÑAT DIAZ DE MENDIBIL SAEZ. JARDUERA FISKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIA. 1.MAILA

    ResponderEliminar
  13. 1.
    Datuak jasotzeko zenbait informazio iturri erabili dituzte, hala nola, Facebooka, interneten ateratako argazkiak eta elkarrizketa bat.
    -Aurkezpenaren testua argi idatzita dago, nahiz eta ortografia akats garrantzitsuak izan.
    - Egindako bideoak propioak dira, argazkiak internetetik atera dituzte eta inskripzioak egiteko ere badago.
    - Blogaren diseinuari erreparatuz, bloga argia eta oso simplea da. Ez nuke esango erakargarria denik simpletasunagatik.
    - Taldeko laurak ateratzen dira bideoetan.
    -Lehen esan bezala, hainbat akats ortografiko larri aurki ditzazkegu.

    2.
    -Sarrera oso simplea da eta pelotazaleei bideratuta dago.
    Haiek nor diren ondo zehazten dute.
    -Kideen ezaugarriak eta estaldura geografikoa ondo zehaztuta dago.
    -Instalazio motak eta tipologia ondo zehaztuta daude.
    -4 monitore egongo direla azaltzen da.
    -Materiala argitzen dute, ez dena argitzen da nondik lortu duten dirua.
    -Jardueraren helburua ondo azalduta dago: Bizkaia ezkerraldean pilota sustatzea.
    -Ariketak oso ondo azalduta daude, alde batetik idatziz azalduta eta beste aldetik bideoen laguntzaz.
    -Berriz, Saioaren dinamika ez dago ondo azalduta, ariketa bakoitzean igaroko den denbora ez da zehazten.
    -Liburu edo aldizkaririk ez dute erabli.

    Jon Arrieta Pz de Onraita.. Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako graduko 1. mailako ikaslea

    ResponderEliminar
  14. 1. Ebaluazio irizpide nagusien inguruko zuen oharrak:

    -Datuak jasotzeko informazio iturri ko zuen oharrak.
    Proposatutako jardueraren deskribapendesberdinak erabili dira eta zehaztuta daude.
    -Testua ordenatuta dago, ez da aparteko lagungarririk erabili ordea.
    -Bideoak erabili dira eta argazkiak ere bai IKT tresna moduan.
    -Bloga erabilterraza eta ordenatua iruditzen zait.
    -Kolaborazio lana, partaide guztiak ageri direla ikusten da bideoetan.
    -Ortografia akats batzuk ageri dira.

    2. Ebaluazio irizpide zehatzen inguru orokorra:
    -Antolatzaile mota zehazten ez duten arren, nori zuzenduta dagoen behintzat azaltzen dute..
    -Instalazioei buruzko informazio zehatza ematen dute baina materiala, nahiz eta esan eskura dutela, ez dute esaten zer eta ez dute argazkirik edo.
    -Giza baliabideen inguruan ez dute informazio askorik.
    -Saioaren helburuak idatzita daude eta ongi azalduta.
    -Ariketak ongi azalduta daude bideoen laguntzaz eta egokiak dirudite.
    -Saioaren dinamikak ere egokia dirudi.
    -Aurreikusitako gastuen inguruan, ez dituzte aipatu edota aurreikusi.

    Orokorrean, blog erabilterraza eta nahiko sinplea da.

    Peru Portalo Larrañaga, Jarduera Fisiko eta Kirolaren Zientziak, 1. kurtsoa

    ResponderEliminar
  15. 1. Ebaluazio irizpide nagusien inguruko zuen oharrak (e-rubrika).
    -Ez dute artikulurik erabili bloga osatzeko.
    -Testuak eta aurkezpena egokia iruditu zait, motibatzailea haurrentzako. Ordenatuta dago eta argia da. akats ortografiko batzuk aurkitu daitezke, baina ez dira asko.
    -IKT tresnak erabili dituzte. Ariketak azaltzeko bideoak, erabiliko diren materialen argazkiak eta elkarrizketaren bideo bat.
    -Blogaren erabilera argia eta erreza da. Agian ez da oso erakargarriak, koloreengatik edo letrarengatik.
    -Kolaborazio lana egon da, bideoetan lau partaideak agertzen dira.
    -Idatzia erakargarria eta argia da.
    2. Ebaluazio irizpide zehatzen inguruko zuen oharrak
    -Saioa aurkezteko sarrera moduko bat egin dute.
    -Ez dute zehazten zein antolatzaile mota diren.
    -Bakarrik aipatzen dute partaideen adin tartea zein izango den.
    -Behar duten instalazioa eta non dagoen agertzen da, baita erabili behar duten materiala ere.
    -Giza baliabideak aipatzen dira, zehazten dute 4 egileak monitoreak izango direla baina bakoitzaren zeregina ez dago zehaztuta.
    -Materialak zeintzuk izango dira zehazten dute.
    -Helburua zehaztuta dago, baina oso helburu orokorra da.
    -Ariketak ondo azalduta daude, bideoa eta beraien azalpen idatziarekin, baina ez zaizkit inklusiboak iruditzen. Gainera, ariketa gehienak ez dira koperaziozkoak.
    -Saioaren dinamika ez dago zehaztuta.
    -Ez dute ezer aipatzen aurreikusitako gastuei buruz.
    Haizea Baz Oyaga. Jarduera Fisiko eta Kirolaren Zientziak. 1. maila

    ResponderEliminar
  16. 1. Ebaluazio irizpide nagusien inguruko zuen oharrak (e-rubrika)
    - Informazioa lortzeko informazio pare bat iturri erabili dituzte, elkarrizketa bat eta facebook-a.
    - Aurkezpenari dagokionez, nahiko txukuna, garbia eta erabiltzeko erreza.
    - IKT-ren erabilpen egokia aurkeztu dute. Blogean zehar hainbat argazki jarri dituzte. Azkenik ariketen azalpenen eta elkarrizketaren bideoak aurkezten dituzte.
    - Blogaren aurkezpena egokia da. Erraza, txukuna eta alderdi bakoitzak bere orrialde desberdina du.
    - Blogean zehar aurkeztutako bideoetan partaide guztiak agertzen dira, beraz, hau ikustes esan genezake taldelana ona izan dela.
    - Nahiz eta hizkuntza egokia izan, blogean zehar ortografiako akats batzuk hantzematen dira: mondatuko…
    2. Ebaluazio irizpide zehatzen inguruko zuen oharrak.
    - Sarrera egoki bat aurkeztu dute, nahiz eta zuzenduta dagoen bezeroentzat ez azaldu.
    - Irabazi asmorik ez duen erakunde bat da. Argi adierazita dago nolako erakundea den, beraien helburua haurrek pilotarekin gozatzea baita.
    - Jardueran parte ahar duten bezeroak adierazten dute eta baita ere kopurua.
    - Giza baliabideak argi azaltzen dute, eta bloga sortu duten laurak izango dira monitoreak.
    - Jardueran erabiliko duten materialak zehatu dituzte. Ez dute jarri zenbat diru balion duen, beraz, imajinatzen dut badutela, baina ez dago zehaztuta.
    - Bizkaiako ezkerraldean euskal pilota sustatzea dute helburu, ondo azalduta.
    - Ariketen azalpena egokiak dira, bai idatzi bai bideoz deskribatzen dira.
    - Saioaren dinamika ez dago zehaztuta.
    - Gastuak ez dituzte aurreikusi.
    Unai Martin Del Campo, Jarduera fisikoaren eta Kirolaren Zientziak, 1. Maila.

    ResponderEliminar
  17. • EBALUAZIO IRIZPIDE NAGUSIAK
    o Informazio iturri batzuk erabili dituzte, Facebook, elakrrizketa eta argazkiak
    o Testua ongi dago idatzita, baina kolore gehiegi ditu
    o IKTak ongi erbaili dituzte, zenbait argazki eta bideo
    o Bloga erabiltzeko orduan oso argia da, nabarmentzekoa
    o Ariketen bideoetan taldekide guztiak azaltzen dira
    o Idazteko moduan ez dago okerrik
    • EBALUAZIO IRIZPIDE ZEHATZAK
    o Proposatutako jardueraren inguruan sarrera interesgarria dago
    o Nongoak diren agertzen da, baina erakundea zehaztu gabe
    o Gazteei zuzendu diete Saioa orokorrean, elbarritasuna dutenak ahaztu gabe.
    o Instalazioetarako portugaleteko frontoi bat hartu dute
    o Giza baliabideei dagokienez, laurek bideratuko dute Saioa, baina ez dute zehazten gehiago
    o Materiala simple agertzen da, egokia saiorako, pilota goxuak, eta zenbait kono eta uztail
    o Helburuak ez dago gehiegi sakonduta
    o Ariketa nahiko errazak eta egingarriak dira.
    o Dinamika zehatza ez da azaltzen, soilik topaketa
    o Aurrekontua ez dago prest
    o Erreferentziak azaltzen dira, baina behar bezala idatzi beharko ziren.
    • FERMIN FERNANDEZ MONTES, JFKZ 1.MAILA

    ResponderEliminar